Projektų valdymo sistema Terra Project yra skirta valdyti projektams, nuo užklausų gavimo ar pasiūlymo rengimo iki projekto darbo laiko planavimo, jų įgyvendinimo ar užbaigto projekto aktavimo, darbo laiko apskaitos. Kiekviena funkcija užtikrina, kad projekto darbai vyktų sklandžiai išvengiant klaidų, priimant sprendimus ar perduodant darbus atsakingiems darbuotojams.

Darbo veiklos planavimas yra viena iš pagrindinių projektų valdymo funkcijų ir apima darbo priskyrimo struktūrą, kuri padalina projektą į valdomas užduotis. Užduočių valdymo pagrindas yra jų vykdymas pagal prioritetą, laikantis sąnaudų ir grafiko kriterijų.

Darbo laiko apskaitos programa skirta perduoti reikiamus darbus darbuotojams, kurie yra susiję su konkrečiu projektu, nustatyti jų darbo laiko režimą. Planavimas sistemoje suteikia galimybę koordinuoti darbą, kurį reikia atlikti, užduotis ir jų terminus. Perdavus darbus, galima stebėti jų būseną, būsenos pasikeitimo laiką, darbo įvykdymą ir visus su konkrečiu darbu atliktus veiksmus bei dokumentus. 

Bendras darbų planavimas projektui leidžia susidėlioti atsakomybes, konkretaus projekto darbų eigą, stebėti jų vykdymą, plano įgyvendinimą. Projektų valdymo sistema Terra Project yra naršyklės pagrindu sukurtas projektų valdymo ir darbų procesų įrankis, kuris yra ne tik prieinamas ir paprastas naudoti, bet ir turi funkcijų, užtikrinančių tinkamą darbų eigą ir duomenų saugumą.